Hippiepippi

har gått runt på stan idag med mickan , nästan alla affärer var det Rea!
just när man inte har pengar till att gå och handla,  men jag köpte mig ett hippieband till imorgon.
blev ingen grillning idag hos madde, jag&mickan körde Donken och satte oss vid ån i regnet. hum...
hydling hämtade oss så vi körde hem mickan,  när ja kom hem så gjorde jag olika naglacks modeller på lösnaglar , Lite prover bara .. 

ska strax hem till madde och locka hennes löshår.
tror jag sover hemma inatt, eller?


- livet har sina goda stunder .



mitt hippieband



naglar som jag mixtra ihop.


Kommentarer
Postat av: Fille

Den längst ner till höger var jättefin :)

2009-06-20 @ 21:59:49
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0