söndag

här sitter jag bakfull son en slyna och känner mig så äcklig och illamående.
har lega i sängen och lyssna på musik , mickan är ju självklart här med !
vi har varit på brorsans och käkat mat , och pratat igenom gårdagen

igår vid 6 tiden tog jag bussen till mickan för att förfesta innan vi stack till björklinge.
vi var där , men det va ju så lite folk men trevligt var det.
lowe kom och hämtade oss sen åkte jag & mickan till tierp.
vi tog oss vidare till tobbeh , & Jag var inte mer än hemma klockan 5 imorse.

Nu kommer lite bilder från gårdagen, har snott av mickan!

det bjöds på för drinkar



haha , vad gör jag?




I bilen på väg hem ..


Pusss o hej !
Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaha okej vad kul då:)

Jo, men idag så blir det nog bara att ta det lugnt och spela data.

2009-07-05 @ 16:30:14
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jaha okej vad kul då:)

Jo, men idag så blir det nog bara att ta det lugnt och spela data.

2009-07-05 @ 16:30:15
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0