panik

har precis målat naglarna,
de fick bli mörk lila eftersom den svarta va slut, de suger
håller på och kollar på bigbrother nu de är final. vem vinner ? hehe
juste, skulle ner o ta upp ett bord, tror ni de gick med 2 händer? i den röran
de behövs fler händer om man ska få upp det, o de behöver jag juuuust nuuuuuu
för det ska va uppställt imorgon, hur ska jag hinna allt?
känns som jag nästan måste dra och jobba vid 8(?) ..
sen ska det handlas, duscha, fixa mig, göra iordning tårtor, duka, fixa iordning allt här hemma.
känns som de är tusen saker ..

nej nu lär jag sova

Puss på er , fiisrumpisar
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)

2009-07-17 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0