bak och tårta.

tjenare.

va hem till madde och träffade dom, och fick se robins tand :)
sen va anna där också sen kom deras bror förbi.
det bjöds på fika och lite show från robin där han satt och små prata . haha sötfis
jag som knäppte kort men glömde minnes kortet , har installerat skivan men varför funkar det inte?
fick in 4 bilder på kameran ( utan minnes kort )  meen vart är dom? :'(

Får ta nya på robin imorgon när dom kommer hit :)
har bakat idag , de blev choklad tårts-botten(?) , så jag drog på lite sylt och vanilj kräm.
grädden och de kommer på imorgon, de kanske surnar annars, heh

Blev inge sola heller, orkar inte gå ner och sola.
ska snart kolla på big brother ( repris )

Imorgon ska jag jobba , de är bara städ på firman,
sen ska jag ut och leta present till martina och handla grädde o jordgubbar och de som fattas.

Nej nu ska jag faktist ta mobilen mitt kolsyrade vatten och sätta mig ute.
de är faktist ganska skönt ute.

Puss på er.
( Imorgon kommer det massvis med bilder , så håll ögonen öppnal )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0