Torsdag

Hallådär.

igår var jag ute en lång sväng med sion , men mina händer sa ifrån och ville gå hem och få värme.
jag kröp ner isängen till sex and the city , och sötsnutt på telefon!

Idag var det ju skola , fick schema , ! ledig varje torsdag? som det ser ut nu iallafall.
men det hinner snabbt ändra sig om jag känner virr pannan carina och hela systemet på skolan -.-'

idag ska jag bara ligga där nere och se sex and the city som vanligt .
kan säga att det närmar sig slutet men endå inte , skulle tro att det är 8 skivor kvar !

senare ikväll ska jag ut och gå igen , funderar på att inte ta med mig sion eftersom han är så dryg och ska stanna hela tiden .  , Om någon vill gå ut på en runda är det bara höra av sig .

Nu ska jag ta och gå ner till mej och kolla (:  Finns på telefonen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0