Nyårsafton

Mickan kom till mej igår runt 11 tiden kanske.
vi började göra iordning allt och handlade blommor och grogg virke till kvällen.
Efter lite surigheter på håret vart det ganska bra till slut .   vi vart klara och gick ut till bussen där vi träffade på Jannice & Emma , och Carro&pavvo satt på bussen. 

När vi var framme hos Moa kramade vi alla varandra och började med maten och en del satte igång med att sminka klart o fixa håret klart ,   allt va så fint där hemma dom hade dukat så fint .
jag började med köttet och fixade i köket tillsammans med mina bruttor.

Det var dags att sätta sig till bords och maten smaka prima (Y) .
sen körde vi igång med spel och ... Charader  som jag va bäst på (A)
Vi dansade och hade väldigt trevligt ,  Sanna är söt ! haha , vi tycker om dig!

Nå, tiden va inne och det var dags att åka till hemmaplan i Tierp.
träffade massa trevligt folk och firade tolvslaget med alla mina tjejer det var nog det bästa!
skumpa och pussar . 

Till slut minska det med folk och en del hade fått för mycket alkohol ,
så jag ringde efter någon som körde,   och sen kom räddaren inöden annars hade nog mina tår gått av , av kylan!

Väl hemma , bums isäng!

Bilder under kvällen.
Tack allihopa för en super kväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0