Lördag

Hej allihopa.

Igår fixade jag mig iordning sen kom macke o mickis och hämtade mig.
så vi åkte o handla sen hem till carro , där vi starta med förfest ,
sen hem till jempa och firade helen på 20årsdagen.
Mycket folk bra musik och bra sällskap , jag hade en hel kul kväll.

va hemma runt halv 3 tiden ,

Idag när jag vakna ville jag absolut inte gå upp med 1 tiden ville sion ha upp mig ,
nu sitter jag bara här vid datorn , ikväll ska jag fixa middag , och hoppas mickan kommer .

iövrigt blir det en lugn hemma kväll med tv ,

tack&hörs!

suddiga bilder och några . ( kommer fler när jag får dom av mickan )


Kommentarer
Postat av: Annna

Oj vilken heting!

2009-01-10 @ 17:40:49
Postat av: Johanna

jaaaa:d

2009-01-10 @ 21:03:25
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0