23.10


Hej och hå!

Min dag har varit ganska bra , den har gått fort,
Blev film " Grind "  otroligt bra,
Efter det blev det telefon med Moa och prata om allt möjligt och kryssningen ofc!
sen kom mickan så vi tittade runt på vimmel bilder från people och hade det trevligt.

Nu har ja vart nere på mitt rum och fick nå ryck,
så jag städade och bädda rent i sängen , o höll på bland alla kläder.
Fick iordning det ganska bra , skulle inte sitta helt fel med massa nya kläder.

Dammsuga gör jag imorgon , vill inte väcka grannarna , det hörs så bra upp till dom.
Ska ta mig en dusch nu och gå och lägga mig .

skönt att det är måndag och vi börjar 12.10 och slutar 13.10 .
Efter skolan ska jag och Moa dra in till Uppsala. jag lär köpa ny party blåsa och hårfärg!
sen hittar jag alltid massa annat som jag absolut inte behöver , som alltid ..

Nej in i duschen .
godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0