Fredag den trettonde.


Min dag startade underbart jag vakna innan klockan alltså 05.53 yeh
pigg och glad gick jag ner till mig eftersom jag drog en övernattning i mammas säng en natt till.
mötte upp Lowe och gick till skolan så va tydligen lektionen flyttad ? så vi hann inte gå på den.

har iallafall vart en trevlig dag iskolan och ja har varit på bra humör tills min otur kom och min telefon börja cp:a sig och stängdes av hela tiden det gjorde mig så arg så jag börja skaka och kände mig ilska krypa ikroppen . och det blev ju inte bättre av att en människa satt och dryga på andra sidan -

pratade med syster idag, åker dit på söndag till tisdag .
ska försöka få med mig mickan men hon lät ganska taggad endå.

jag tror jag ska inskaffa mig nytt löshår. fast jag köpte nytt för 1-2 månader sen så känner jag att det behövs nytt.
det lossar så mycket så nu börjar det bli kort och tunnt , och jag kommer endå inte ha pengar fören augusti känns det som. eftersom jag inte kommer kunna åka till stan och köpa löshår för studiebidraget då kommer ja inte kunna leva under månaden, så man kanske ska passa på nu ! men det känns endå onödigt . ja vet inte hur jag ska göra.

Pratade med mango nyss och nästa vecka fick dom in nya lacost skor så då köper hon ett par, snäll mango

min kväll ska jag nog spendera med Lowe och en massa gott .
hon är bra och jag tycker om att umgås med henne mer och mer på sista tiden..  :)
På onsdag blir det klass fest, kanske redan sagt det ! men jag längtar nog mest av alla. hah nej alla är så taggade inför onsdagen så det finns inte . 

juste , idag börjar ju lovet . något som verkligen behövdes ! ledigheeet
ska bli underbart att åka iväg till stockholm skulle vilja vara kvar längre , men det får bli att åka dit någon helg där igen.
älskar att vara i stockholm hos syster , allt är underbart och man mår som bäst där !

nej nu ska jag gå, har ju lånat en ny bok idag " säg det inte till någon  " ..  som jag måste fortsätta på.
är helt inne i berättelser som är sanna , det är så hemskt att barn blir utsatta för sånt.  

ha en bra dag och hoppas ingenting händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0