19.28


mitt liv är bra trisst . jag vill göra nått! jag vill att något ska hända hela tiden runt omkring mig.
blir ju ingen klass fest imorgon heller som jag sätt fram emot nu över en vecka,
och åker hem från stockholm med pågrund av det, så blir det inget . kul

så ja får sitta hemma och rulla tummarna och hoppas nått kul dyker upp.
va ju en rolig sak idag , haha men det kan jag inte berätta här , tyvär !
va mer händer ? kom just på att de är Tisdag och då är det ju andra avenyn .
är less på den serien med, händer såpass mycket nytt hela tiden så den gör en bara förvirrad.

nej nu måste jag tvinga mig igenom 45 minuter med problem i andra avenyn..

Puss.





Goodbye, please don't cry we both know that I'm not what you need
But I will always love you, I will always love you.
Kommentarer
Postat av: Sprutludret

Jg ville också :/ .. Men neeej dååå, .. Kuk !

2009-02-18 @ 10:11:26
Postat av: joppis

mmh ;:( <3

2009-02-18 @ 12:10:22
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0