18.05


till och med klockan går fort , känns som ja kom hem från skolan för en timme sen.
skolan idag har varit toppen . att mina flickor kan göra mig så glad och slippa tänka på annat för bara några timmar .

mina tankar och funderingar just nu är bara i en röra.
jag förstår ingenting , jag vet ingenting , vad kommer här näst?

men för engångs skull släppte jag allt iskolan idag.
Har nog haft den bästa dagen idag , <3
Imatan idag satt ja o funderade och föreslog Lowe att dra ihop klassens tjejer till en tjej kväll.
vi gillade idén och informerade dom andra tjejerna , nu är nog alla mest taggade på lovet nästa vecka där vi kommer att Boka in en kväll för klassens brudar ( utan framtid ) som sanna säger :) ;>
Vi kommer att ha matlagning med stor middag, alkohol och sång & dans , ofc spel ,

På lovet ska jag åka till Stockholm ett par dagar med . skönare än skönast !
har precis tittat på avsnitten från Mia&klara , jennifer berätta om det iskolan och de verka kul.
antingen va det kul och jag har ingen humor , eller så va de kul men ja orkar inte skratta för ja är inte på sånt humör.

ikväll är det som vanligt ingenting på tv .
ingen film att ladda ner ,  ingenting finns det att göra ...
ska ringa mickan och kolla om hon har lust att prata lite skit ..

ååh va kul . nu skrev jutti att hon ville hitta på något
så ja ska träffa henne en stund nu ..


- madde jag saknar dig .. 

Puss



hadde absolut tråkigt när jag kom hem,så de blev som de blev.








Kommentarer
Postat av: madde

om du mena mej så saknar jag dej me<3 puss

2009-02-10 @ 17:01:40
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

ja jag menar dig ,jag måste få träffa dig snart, =) puss

2009-02-10 @ 19:57:38
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0