, Torsdag

sitter på lektion nu har precis haft prov,
gick inte sådär jätte bra eftersom ja hade haft fel papper.
vi har svenska runt 1 sen slutar vi, då ska jag hem och sooova!
eller inte för ja måste göra lite plugg , nästa vecka är sista veckan innan jullov såå de är bara sätta fart!
usch va tråkig min blogg är "Plugg och plugg" men som sagt de ska jag lägga bakom mig ca 1 månad för jag ska ha lov sen åter igen ett lov på 2 veckor fast inte i sverige , Familjen Löfström tar sig till Thailand där vi ska glassa och shoppa! iiiih ja längtar nu är det bara 34 dagar kvar åh de kändes långt då äre bättre o säga 1 månad eller varför inte 4 veckor? ;D

vi hörs senare ikväll..
Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh va skönt med semester!

Var förresten in på restaurangen här i fredags med Madde och Johan (och Robin så klart) men det var fullt så vi fick inte plats med vagnen så vi fick gå vidare =/

Puss <3

2009-12-10 @ 16:55:56
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0