, jag drömde att jag drömde

sjukaste drömmen ja hade inatt,

jag drömde att jag drömde , om alla har sätt paranormal activity så förstår ni.

hon vart dragen ur sängen av demoner, jag drömde att ja vart dragen ur sängen av demoner och försökte rädda mitt eget liv, samtidigt som jag vakna mitt i natten helt sönder gråten och panikslagen kommer sion i full fart hoppar upp i sängen och lägger sig på min kudde , jag håller om hans små söta tassar och vågar inte somna om, jag ligger klar vaken och panikslagen i sängen o bara stirrar , men av en känsla av trygghet i hans små söta tassar som höll om mig så lyckades jag somna och alla demoner försvann ur min dröm.

jag älskar våran lilla hund, han är en trygghet full av kärlek! jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0