, 30 dec 2009

hej hallå,
mickan har nästan precis åkt hem och lämnat mig..
har städat hela rummet nu o min källarvåning så nu doftar det gott .

Igår va jag istan hela dagen med Linnéa..
Juttan kom också in så vi åt taco sen gick vi och fikade ..
Jag& Linnéa stannade kvar ett tag till , fick med mig 1klänning,1tröja,örhängen,skor och ny piercing..
 Åkte hem och satt på mig nya kläder,
gick hem till Caroline och börja dricka öl. det sluta med att vi hamna hos tompa och va ja i säng 6 i morse,

Nu är jag trött och tänkte gå upp och fördriva tiden lite..
klockan 9 är det film och imorgon är det nyårsafton!

Vi har Bord bokat klockan 6 imorgon, så ja måste upp i tid imorgon för att hinna med allt .

Hoppas ni har ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0