Robins dop!

hej hallå klockan va ställd på 05.20 vilket visade trötthet.
så jag låg och drog mig ett tag tills de började visa panik.
gjortde mig iordning snabbt och cykla iväg till madde ,
fixade hennes hår och johans och gosa med Robin..

sen åkte vi till österlövsta kyrka i skärplinge,
fixade iordning lite, sen var det dags för kyrkan ...
de va jätte fint och sofie sjöng jätte fint . allt va bra!

efter de var de present öppning , jätte fina
och smörgåstårta , vilket inte är min favorit men den va god :)
sen kom lowe & mickan och hämtade mig så vi åkte till bennys.

skulle ha jobbat men de blev inte så ,
så nu ska jag lägga mig en stund tänkte jag ,
sen duscha och göra mig iordning för fest :)











Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst var det fint på dopet? Men katastrof egentligen.. Nu träffades vi för första gången men vi hälsade aldrig på varandra ^^

2009-08-29 @ 15:33:56
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0