fredag

jag kunde absolut inte somna igår låg vaken hela tiden sen gick jag och lag mig på soffan och slog på tv;n
efter ett tag somnade jag, 8 va jag uppe gjorde iordning omelett och sen gick och jobbade,
jobbade till 13.00 för jag skulle hem och hämta pengar sätta in på banken och ta ut pengar,
och när jag skulle sätta in pengar tror jag att jag slog fel kod, så de kanske hamna på någon annans ? för ja fick inte in dom på mitt kort,  men det kanske tar ett tag,  

nu ska jag duscha och göra mig iordning,
fixa lite annat med till slutet av helgen .  :) jag är såå happy!

ikväll är det grillfest hos hemma, så där kommer jag att vara,
om jag nu kommer dit vill säga, haha..

juste det är stek hett ute,, imorse vid 08.45 va de 30 grader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0