Tisdag



har varit rätt kul idag , har hållt en del simundervisningar själva idag .
Nå grymt lite folk idag på fyrishov så det fanns ingenting att göra , så vi fick sluta 15.15 ,
vart ingen träning heller för moa's hals är dock urfunktion ., och jag vill inte träna själv där bland alla boys!
men de är väl dom som ska glo efter all resultat? haha,

Sitter här nu med hårfärg iskallen,
va o köpte de när ja kom hem, jag tycker det är svin dyrt för så LITE färg!,
man kan ju knappt färga nått innan skiten är slut ,  Om inte de här blir bra så vet ja inte vad jag gör, jag vet inte änns hur ljus jag vill bli , jag vill inte vara blond iaf , hur ska jag ha det?
måste bestäma mig innan helgen, för då ska jag till Gävle och köpa löshår.

Nej nu lär jag fundera vidare .
ha en bra kväll ..

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0