Söndag


Hej.
har haft fullt upp hela helgen , men en sammanfattning.

Fredag
skola , sen stockholm med Lovisa. vi åt mat och gick på stan.
Middag när jag kom hem, vidare hem till madde och fixade hennes hår. eftersom ja köpt löshår till henne.
vidare hem och gjorde mig iordning och mickan kom hit.
Danne hämtade oss, så vi drog till söderfors och titta in hos Robin, vidare hem till Danne imunga
vi drack och basta, mycket rolig kväll med dyr taxi hem (Y)

Maddes hår :)


Lördag

vaknade av att mickan ringde,
va bara klä på sig och övningskörde till station..
vi åkte till Uppsala och käkade och gick på stan en sväng ..

Åkte hem till mig tog en kaffe isolen , sen buss hem till Månkarbo!
vidare tog vi oss till Tierp till mig och grillade och åt mat!
fixade oss och åkte hem till danne först , sen till Tommy och drack!

Åkte fyrhjuling med på en lerig och blöt åker, lagom lerig och fin!
Macke hämtade oss, sen hem och sov!




hahaha lerig och fin efter en åktur hem till Danne !




Söndag

Idag fyller Jimmy 23 och linnea 18! grattis på dom =)
vaknade av idag att carro ringer, klä på sig och cyklade och käka Pizza ...
Nu är ja hemma och väntar på mamma&hydling vi ska dra in till Valbo till Ikea ..

Hörs av! Puss
Kommentarer
Postat av: Lowe

Jävla snyggt hennes hår blev!

2009-04-07 @ 13:34:49
Postat av: joppis

Jodå :)

2009-04-07 @ 16:11:59
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0