Lördags kväll..


tog 12.05 bussen till karlholm till Moa, vi missade bussen till Gävle.
satt och väntade ute i solen på nästa , åkte hem till emil en snabbis oxå.
satte oss på bussen bytte i skutskär till gävle bussen.

kom in till stan , löshårs butiken var stängd , gick in på Gina träffade Emma :)
köpte mjuk glass och åkte hem, bytte i skutskär till karlholm , sen karlholm till Tierp.
Man kan säga att de va helt ovärt att åka, min dag har bestått av buss resor, fick inte med mig nått hem heller.
de ända positiva i gävle va att träffa Emma :)

Nu är jag hemma och har precis käkat grillat.
Min kväll kommer ju inte bli rolig eftersom de är folk här.
kan ju inte precis kolla på tv ifred.   nej blir kanske en film & lite godis.

Puss & Kraaaam.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0