Lördags kväll med bilder.


Jag heidi caroline och pavvo tog bussen hem till Moa på förfest.
Ninni&mickan kom oxå dit , vi hade trevligt sen drog vi vidare till folkan där det var 18års fest och en jävla massa folk.
jag hade svin kul. synd att det sluta halv2 men allt annat var kanon :) tack neá och jennifer.

Macke hämtade oss och körde hem till Tierp.
rostade mackor va ju kanon inatt. heh

Lite bilder




Jag myste med Moas kattunge , sweet



Hahaha. skapligt gröna ögon katten fick av blixten ^^



heidi <3


carran slog till med Rosa-pantern drinkar :)


jag oxå såklart , ja blev bjuden på de mesta . ahhah!





Det var alla bilder, tack för en trevlig kväll allihopa !
Nej justia , denna bild med tog vi på vägen , kolla in truten på grodan !
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Ville bara säga tack för kommentaren jag fick för inte så många minuter sen! Den värmde något oerhört och jag tycker det är jättekul att du följer bloggen så mycket som du gör! Tack för det! /Emelie

2009-04-12 @ 20:38:48
URL: http://baraemelies.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack själv ! (:

2009-04-16 @ 17:54:45
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0