frågetecken!?

ja vet inte ,
idag känns allt så jävla meningslöst så de finns inte ord.
solen skiner och man ska vara glad , men det är inte jag.
iskolan va jag de för ja fick träffa alla mina sötnosar, fick även träffa saras bebis :) såå sööt!
Efter skolan satte jag&lowe oss på gräsmattan och bara pratade,

men nu är jag på så dåligt o negativt humör.
snart kommer mickan med, hoppas allt blir bättre då , men det tror jag nog.

iövrigt hoppas jag på en lugn kväll/helg.. 
vilket behövs om jag ska stå i måndag tisdag onsdag & TORSDAG!
någon som som har nå bra planer inför torsdagen ? .. 
jag vet absolut inte vad vi ska göra. grilla blir det väl men sen mot kvällen då  ?

Va nyss till pappas firma med och hälsade på.
jag funderar på om jag ska ta och göra slingor idag, men då tappar jag väl mitt hår.   (Y)

Nej tack&hej!


/ ge mig en resa till ett varmare land.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0