Torsdag!

v


Min morgon var upp piggande !? gick upp vid 06.40 o hade sällskap med syster en bit .
det regnade och var mörkt , inge kul väder alls ! men de är ju inte sommar längre , tråkigt nog
på väg hem från jobbet kom jag såklart på att jag hade sovmorgon (I) o började inte i skolan fören 10.25 alltså kunde ja jobbat klockan 8 på morgonen ,  Kom till skolan iallafall och fick reda på mitt betyg i birgittas -.-'  men ska plugga upp det på Måndag för det såg mörkt ut på min sida där.   det bra är väl att vi får sluta ca 2 timmar tidigare idag :)

Hem efter skolan o ladda hem en film o bara lägga mig på soffan och se död ut hela dagen .
det bara regnar och är så mörkt o nej jag vill inte titta ut!
- kanske ska fråga mamma om hon vill ut o köra en sväng , ja vill få hem mina papper så jag får ut o köra på vägarna !
Nu får man köra innevägar , ganska kul det med ! eftersom jag älskar att sitta bakom ratten , jag kommer nog bo imin bil när ja fått körkort , inte så långt kvar ca 8½ månad kvar , ja vill inte tänka på det ! blää , men då kommer Ölands resan med tjejerna . och det kommer nog bli årets höjdpunkt :) 

jag har matte just nu och leo är nere o fixar med papper så jag skriver bara ihop något just nu fort innan han kommer och slår ihjäl mig , jag ska egentligen spela mattespel på datan men jag hittar inget bra .. 

Imorgon är det NP i engelska på morgonen , m jippie , not!
nu kommer leo. Tjaaao :D<3







18.02

Godkväll allihopa !
- det snöar, och gud vad jag längtar till julen och såklart jullovet , men det kommer man ju få jobba på iallafall.
kontraktet är skrivet till Nyår , Efter det har jag inget arbete längre o kommer få leva på det ruttna studie bidraget.
nog pratat om det , Min kväll har vart okej ganska seg faktist , vart inge övning köra idag heller så ja hjälpte morsan att slänga fram vinder däckena till bilen .. 
framöver ikväll blir det inget speciellt jag ska väl försöka hjälpa till att packa ihop lite , förresten äre någon som vill göra nått ?  . göra snö änglar i snö slasket kanske ! nej då blir man kall om rumpan !

nej nu måste jag dra mig till verkligheten utanför datorn.
Puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0