Onsdag(!?)



Idag vakna jag precis innan klockan hann slå alarm! duktig flicka, så jag var på plats på arbetet tidigt och hade tid över till och med ,  Gick iallafall hem och gjorde iordning mig och sedan gick jag till skolan .. 
Skolan börjar bli rolig att gå till med jobbig att genomföra ! så sjukt mycket prov och inlämnings saker till Jul.

Efter skolan har ja satt arslet på plats på data stolen och fingrarna har något att göra iallfall eftersom alla skriver just nu och jag orkar inte med alla just nu , så om jag inte svarar , orkar ja inte med dig :) haha

Kvällen blir nog ganska lugn , ska göra lite Mat ! sen så laddar jag hem en film , men den går ovanligt långsamt!
sen ska jag ta mig en lååångt dusch och kanske ta o hoppa isäng! ..

Ha en fortsatt trevlig dag .






/ 19.19

Nu har jag lustigt nog fått fram en till film att se på.
filmer är nog det bästa som finns för mig just nu , att finna sin ro i lugn och ro med sig själv någon timme om dagen.
ofc är det mysigt med någon annan med att slå på en movie ,
Jag ska nog ta och fika och slå på tv:n och se vad som finns , såklart ska jag se Bonde söker fru  om ett tag .

Trevlig kväll ! / <3

Kalle baah - You are my angel
Kommentarer
Postat av: Cila

Söt hund!

2009-07-17 @ 23:24:36
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0