Happy birthday c",

Grattis grattis grattis grattis Moa :)

- Dagen började med blöta fötter och jobb .
gick till skolan och hade svenska och måste göra en uppgift till för att få G . hmm "/

Hål timme idag från 10.45-13.25  drygt , I know !
syster har tagit bort gipset idag , och mamma hade galej hemma igår eftersom dom vart på julbord på ekerö.

slitsam morgon ja vill så himla gärna sova klart de sista , så ja sköt upp minut efter minut men till slut var jag verkligen tvungen att gå upp .     ja tror dom på jobbet trodde att ja gått upp ur graven så trött som jag var .  ... 

Har ännu inte hört ngt om när pappa får lyfta och åka till Thailand , han skulle åkt i Onsdags men kom inte iväg eftersom flygen var inställda ner dit ,  så han fick vända och åka hem igen lika fort ,  han va även med på nyheterna om ni är intresserade.    ..  

Men kvällen har iaf en god bjudning , Mat & Alkohol ! 
ska försöka ladda upp lite bilder om min kamera vill funka , batterierna lägger av på engång så ja blir gansla så less
jag ska för övrigt försöka bli ap rak men endå komma hem på samma femma.

Nu ska jag ut ensväng , först ska jag göra ett toalettbesök på damernas!

Puss & nyp i stjärten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0