Fest fest




Morsning korsning allihopa .
Nu är det Vatten ipren och musik som gäller i dags läge

Igår gjorde jag fin middag åt syskonen och efterrätt åt vi också!
senare mot kvällningen började jag göra iordning mig och Moa&sandra kom hit och började förfesta med mig .
Martina & sabina hade vänner här oxå . Man lär passa på när morsan ä borta på annat !

klockan vart mycket och vi gick iväg till tegelbruket till björn där hela stork farmen va o alla grabbar!
Men lika fort som vi kom dit så hitta vi ny fest och begick oss dit som var på Bondegatan...  
Jag hade inte så jäkla kul där iallafall så daller&storken  kom och hämtade oss och vi åkte tillbaka till tegelbruket , där det börja likna något ! alla vart sams men lika fort störande på varandra , jag kände dåliga vibbar hos några och en grabb fick smaka på jyrgen (Y)   ...   Men jag hade trevligt ivilketfall och på bilden som ni ser va jag DJ på golvet och daller va nog pimp o låg över ! haha ...    Nej men runt halv 4 på natten/morgonen (!?)  sa ja åt sabbe att hoppa hem , såklart har dom spärrat av vägen o grävt upp så vi inte kommer förbi o skulle då behöva dra en jävla lång omväg men de hade vi inte tid med med tanke på att Sabina hoppar på kryckor , så upp i skogen i spöregnet hasa hon upp sig :)
va väl hemma efter en halv timme eller mera   ( som man skulle kunna gå hem på 5 minuter ) . haha ! 

Tack för en trevlig kväll allihopa :)






Nu sitter jag här och klockan börjar närma sig halv 3 , 4 kommer pappa och hämtar oss för att åka hem till honom på middag med allaihopa , syster från stockholm kommer med barnen (K) 
har saknat dom.  Så jag ska väl ta o kamma håret o slänga på smink och klä på mig , jag orkar inte!
Efter middagen tar jag bussen till Månkarbo och har myskväll med bästa mickan . henne har jag med saknat
träffade inte henne så mycket i skolan igår så jag ska krama om henne idag

Nej nu ska jag gå! ha det bra
Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ha haft en rolig kväll/natt! Hade bra gumman! Puss

2008-11-16 @ 11:58:35
URL: http://annajosefina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0