äntligen fredag ,

Godmorgon alla.

Jobbade imorse som jag skrev på bdb nyss så var det svin kallt i rummet o varmt under täcket imorse ,
illa tvungen var jag att gå och jobba ,  skönt efter nyår slipper jag jobbet och får sista lön i januari så jag klarar mig .
jag spar pengar, jag vill resa ! men pengarna går nog till en bil   för hoppningsvis får jag min moppe såld som stått i snart 2 år. stackarn !  

Har haft svenska nu , och vi ska ha hälsopedagogik nu , oj vi har börjat!
sen har vi hål timme i 2 timmar typ , illa

skönt med bio ikväll & sedan grönsaker och dipp och film imorgon ..
Min andra vita helg sen nyår , det är ganska mycket de måja säga du!

Blir iallafall bio med Lovisa ikväll , sen Träffa Filip !:)

Pussen nu lär jag springa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå helg alkolist :)

2008-11-23 @ 21:03:07
Postat av: Jopplan

de tar sig när man har häcken full.

2008-11-23 @ 21:46:50
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0