tredje december .

Jag som vanligt är lika seg på morgonen att gå upp. stänger av alarm, gosar in mig i det varma täcket igen och vill bara inte gå upp. jag vet faktist inte vad som fick mig att verkligen gå upp imorse .

de är inte de roligaste att gå upp o veta att man ska städa det första man gör .
Eftersom jag har ett städ jobb på en timme mer eller mindre varje dag i 5 dagar iveckan,
så vill man aldrig att det ska bli måndag när det blivit fredag .    .. 

Sitter i skolan nu och det är snart bio iskolan , jag känner mig inte så speciellt sugen på det så jag tror jag går hem istället , min väska gick sönder idag!  hade en jätte roligt idrotts lektion vi spelade vollyboll och de var så sjukt kul :)

hade nationella i matte imorse , jag kunde dock ingenting så jag räknar inte med nått mer än IG .
Engelskan gick tyvär inge bra det heller.

men Leo har lovat att hjälpa mig i 3:an så jag klagar inte!  eller jag ska väl börja efter jul så jag inte hänger kvar med det i 3;an oxå så jag får lite fri-liv från matte&engelska , mina 2 hatade ämnen.

På Måndag ska jag ha redovisning på mitt projek " Raggare " Kommer bli bra .
under redovisningen ska vi fika , blir lussebullar & Julmust och sååklart pepparkakorna . thi

Om man hänger med i radion varje dag som jag så kan man få roliga saker, idag har jag fått Magnus uggla's Blogg:)

Nej nu måste jag ta och gå hem innan jag får nå skriv mani ...   Hejdåhej !:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0