Tisdagen den 9december .

Har sagt det igen och säger det nog igen , trögt att gå upp imorse.
Tisdagar hatar jag för det är dubbelt så mycket att göra på jobbet än andra dagar . så det vart snabbt på slutet för att hinna till skolan i tid med Lovisa .

Ingen teori imorse utan en LSS utbildning .
Engelska 2 timmar som jag jobba klart det sista med, vart endå inte klar men lite fick jag gjort iallafall.
klockan vart mycket och det var dags att ut och övningsköra med skolan . 

Allt gick bra , var så nöjd! Ända va att jag drog i fel växel engång , men de va lätt fixat .. 
Tränade att parkera , köra i "centrum" och stå stilla med bilen i backar och lite annat (Y) 

Efter det gick jag hem med ett irriterande humör och kommer hem och blir ännu mera irriterad av en av mina kära syskon inte kan förstå något , iallafall inte vad det innebär att man hjälper till i en familj ..
Nog med det , Nu ska jag ta o ladda hem en film igen så klockan går fort så jag kan få sova någon gång .. 

Det blev julkalendern -97 Pelle svanslös ! avsnitt 1-12   , Får ta 13-24 Imorgon ! Nu har jag något att göra , Plus att jag inte kommer se alla idag , det blir min vecko fördrivning . wiiie va kul!:) har alltid vela se dom nu . Good Piratebay

Här kommer lite bilder från dagen ,/Ganska egobilder. Ha en trevlig dag ! ... 










hahhaa . justia Leo våran matte-engelska lärare ritade upp tröjor vi ska trycka till våran gay-klubb's kväll i grekland ?:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0