Pappas födelsedag

God dag allihopa.
Igår stack jag iväg till mickan. dom hade jätte mysigt där hemma med hela släkten.
vi stoppade i oss lite kex o julmust sen gick vi upp och titta på "P.S I love you" -
vi låg där o grinade och grinade . usch va hemsk film!

Imorse gjorde vi inte så mycket så vi sprang till bussen.
nu är jag hemma och mickis hos macke .
Imorse fick jag även ett sött mess av pappa.  Grattis på pappa för han fyller år idag!
ikväll ska jag inte göra nått alls , bara sitta hemma med bonde söker fru och andra filmer.
för imorgon ska vi in till Stockholm wiiho!:)  efterlängtat.

Ha mys med syster och barnen är det bästa.
och såklart gå på stan på mellandags rean o köpa mitt hår! Pusss

Det som blir mindre kul att att gå med packning o trängas o stå i långa köer!
Nu ska jag kila ,



Saknar sommaren och grillen o en kall cider med mina flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0