Nejtack till vinter kräk sjukan.

Godmorgon .

Klockan 04.17 inatt vaknade jag av att jag hade så ont imagen , ja började nästan att grina!
gick upp för att hämta ipren , fanns inte! fick ta alvedon att trycka ner ,  Lika fort var jag på toaletten och spydde ut allt.
jag drack ett glas vatten och skulle gå ner till mig , jag känner hur det snurrar i huvudet så jag springer ner till Toaletten och gör samma sak igen ,  Lägger mej och försöker sova , somna om i 40minuter sen gick jag till jobbet

när jag väl skulle börja kände jag samma sak hur det börja snurra och jag blev illa mående , 
så vart jag svag i hela kroppen, så jag ringde kajsa och sa att ja inte kunde jobba ,  

när jag kom hem sov jag i ca 4 timmar.
Min mage värker fortfarande o jag vill att mamma ska köpa ipren när hon kommer hem...

Idag ska jag bara ligga och lata mig . 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0