Måndag

Hallojsan.
var hur pigg som hellst imorse 06.20 . Jovisst jag lag mig igen för att bara dra mig ett tag,
så jag somnade om och vaknade vid 06.57 ! Fart vart det imig iallafall.
vart klar igod tid vilket som.
Redovisningar på morgonen,  Fika och pyssla resten av dagen + film!
helt okej och slapp dag ..   Imorgon ska jag&Lowe äta mat istället för att äta med alla andra.

Hahaha, jo men vi hade en julklapps lek idag, 
man skulle slå en tärning och fick man en 6:a fick man en julklapp och man fick ta av andra med.
Jag hade samla på mig alla utom 1 paket, vart av med alla. i sista sekunden innan klockan ringde fick jag en 6:a och lycklig vart jag ! ja fick choklad.  ( Kommer film på fia's blogg imorgon):D

Nu sitter jag här ..
ska vara med Lowe sen , senare endå ska moa & Sanna vara med oss.
Vi ska ta en tur till sjukhuset ikväll igen ,

Bilder under pyssel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0