Måndag

hej.

Uppe med tuppen imorse och jobbade . så skönt att bara ta allt i sin takt och inte stressa och veta att man ska till skolan efter .   Men efter jobbet gick jag hem och käkade och gjorde mig iordning så stack jag o mamma iväg till Gävle, till icamaxi / din sko .  hittade massa skor , men mitt underbara kort funkade inte .

När vi väl skulle hem så funkade kortet (Y)
Mamma köpte en tröja till mig som jag funderar på att ha till nyår under middagen sen köpa något till byte till själva partyt!
Köpte även julklapp till syster Jessica , stor handla till Julen , nu är jag hemma och trött !

Kanske ska lägga mej en stund och se "Brudens far 2 "och sen börja göra iordning tacos (: 
Ikväll blir det bara tv;n hoppas jag !   

Ingen är hemma eller har tid, jag som ville ta en mysig julfika på fiket och snacka skit !
kanske någon som vill det imorgon?. 

2 dagar till julafton.
3 dagar till pappas födelsedag
4 dagar till jag åker till stockholm med mickis.
5 dagar till stan med alla tjejer istockholm .
6 dagar till Sabinas födelsedag
9 dagar till nyårsafton!


- Vi hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0