kvälls promenad.

Godkväll.

Nu på kvällen tog jag en kort promenad ut och träffa mickis som var ute med wilma.
påväg dit gick jag och tänkte på när jag blir stor o hur jag kommer att ha det o klara det i livet , spännande!

Ingen har tid med mig här hemma idag , alla har besök men inte jag , jag vill ha nån här nu!
Men jag ska ta och äta och sen duscha & gå o lägga mig , jag är dö trött!

& jag är glad att ja slipper allt imorgon på jobbet , ska bara göra 2 rum sen gå till skolan och ha prov som jag tyvär inte har pluggat till , jag orkar inte dra upp alla prov hela tiden det är så mycket endå tycker jag .
men som sagt det är inte långt kvar .

Efter julafton åker jag nog till syster jessica och myser med henne och barnen , och shoppar slut på alla mina pengar!
sen är det ju nyår som ska firas med ståhej :) jag längtar till allt ..

Imorgon blir det lungt , jag vill titta på bio! på lördag blir det iallafall fest med Moa&Carran! det ser jag fram emot.

Nu lär jag börja innan klockan blir för mycket .
godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0