Tisdag morgon.

Godmorgon allihopa.

uppe med tuppen klockan halv 8 och jobbade .
träffade även Lovisa <3
Nu ska jag äta frukost . och ladda hem en film!
sova midag måste jag ta o göra så trött som jag är.
är härlig promenad med sion senare kanske?.

Ikväll är det uppesittarkväll!





15.28

Julfrukost med mamma va ut ensväng och tittade in ögonskuggor och annat roligt på köpingen?.hah
köpte iallafall julkort och julklappar till Martina,    kollade på santa cluase 3 . good movie
Va ut på en promenad med sion och träffade Carro på vägen , fick julklap av henne med (: <3 thanks.
hade inte tänkt över huvudtaget att köpa till vänner med tanke på ekonomin! men tack iallafall.

Har inte blivit någon tupplur ännu, spar den och sover tidigt ikväll.
Uppesittarkväll med familjen, sen efter det vet jag faktist inte !:) 

Nu ska jag dra mig till tv:n 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0