Dear Santa, I Can Explain!

Jag vill ha mina julklappar ! nu ,

Imorse var det jobbigare än jobbigast på att gå upp, tror jag skriver det varje dag här att det är jobbigt att gå upp , men ni ska veta att det är inte kul att gå upp tjugo över 6 varje morgon för att jobba & sen ha en lång skol dag framför sig .
med prov och inlämnings uppgifter redovisningar och bara ha en jobbig lektion .. 

Hade iallafall julmys med min fritids grupp idag . Lussebullar pepparkakor och såklart julmust!:)
Efter det käkade jag kyckling & ris .  tillbaka upp igen och fika o fortsätta redovisa .  va ganska kul endå (:
Mitt projekt var "raggare"  alltid kul att redovisa något man tycker är kul ..

jag undviker mer på ann-sofie's lektion eftersom det inte är kul alls.
Men man lär göra saker nu innan julen närmar sig eftersom det här är den "sista" veckan som det gäller att göra allt.
Nästa vecka är det bara massa pyssel iskolan som man kommer att se fram emot ännu mera , vem vet det kanske kommer ligga ett sött julkort i just ditt skåp (: 

Efter skolan gick jag&mickan med Moa till um , för att ta bort P-staven .. 
nu sitter jag här ska snart se på film och sen ska jag äta mat, + plugga engelska & svenska. jag tar livet av mig!
senare tar jag sveriges längsta dusch och hoppar till kojjjss ..


Kommentarer
Postat av: Sabina

svar: skorna finns på shoes.se och säkert nån annanstans där dom säljer rock & republic med.

2008-12-08 @ 18:50:39
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0