Bonde söker fru

väntat hela dagen på att bonde söker fru skulle börja, hann titta ungefär 7 minuter innan Jonas tjata om att jag skulle följa med o köra moa till Tobo,  jag släckte ljusen och hoppade in i bilen , såklart missa ja en del av bonde söker fru .
lämnade av Moa och åkte hem trevlig bil tur en torsdags kväll.
men sååklart hann ja hem till den sista , har kolla lite på nätet ! så ja har då inte missa nått.

Nu ska jag ta mig en lång dusch , néa kommer och hämtar pengar.
sen ska jag nog ta o lägga mig på soffan,  eller ska packa först:)

har rensa ut en del i garderoben med och slängt, för nu jävlar ska det in nytt!
nej nu ska jag ut så sion får kissa.  Bye bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0