7December

Imorse ville jag tyvär som alla andra dagar fast värre inte gå upp.
Igår fixade jag&Moa oss hos mig , mötte upp sandra på station och gick till carro och började dricka ,
Vi dansade Bugg och hade skit trevligt ..  klockan gick och vi gick till Brorsans där mamma försökte över tala vakten att jag va 18 och skulle in . men nej :)
Skulle vidare till Linn men stannade upp på bennys och pratade med trevligt folk . och käkade !

Vart så jävla less på slutet och sprang och ringde mickis som alltid får en att må bra och känna sig värd.
jag älskar dig gumman , och det gör jag för alltid

- Några bilder från kvällen, de fick bli mobil bilder eftersom min kamera inte ville funka.
sion och jag myste nere på mitt rum tidigare på dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0