12 December.

Imorse var det eld i baken tror jag faktist , tjugo över sex va jag uppe och på jobbet runt 7!   (Y)
Städade ovanligt fort idag så jag hade tid över , den tiden hade jag nere i källarn med att köra rally med nån rull sak.
håll på o hoppa med bollar i gymet , Ganska underhållande !   Tiden var över och Lowe kom och vi gick till skolan .. 

svenska provet gick inte bra ,  fick även ha omprov ( Hela klassen )   på carinas lektion ! Men jag vart godkänd och slapp en IG varning där.  kanun ,
Iväntan på att teorin skulle börja satt jag och lovisa och pratade gamla roliga minnen och käkade mandariner :)

Nästa vecka skulle vi äta med leo, jag skippar nog den middagen och äter Kina mat med Lowe istället !
Efter skolan va Fia här. jag fikade nybakade lussebullar och obóy .
sen tog jag en promenad och lekte med sion i snön (:   han ä mysig ..

Nu sitter jag här vid datorn och funderar på om jag vill göra något .  Jag vill till tärnsjö  men det är inte så lätt att komma dit ,   Så jag blir nog bara hemma med Mamma sabina , (Mickis?)  ,...   och tittar på idol och floskar.

sen visar det väl sig .

..  Bilder under dagen .. 



Vi sjöng även julsånger i klassrummet och lovisa fick damp och stoppa huvudet i ljusstaken?


Vi hade teori sista lektionen , det va inge kul så lovisa rita över mina armar&Händer.

Kommentarer
Postat av: sofia

men nej ni måste äta med oss!! :(

2008-12-12 @ 16:03:39
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/
Postat av: Lowe

Ja har man tråkigt så har man ^^

2008-12-12 @ 16:47:45
Postat av: Joppan

Nej fia , vi äter ej ! Jag hatar han och tänker absolut inte äta med honom.

2008-12-12 @ 22:00:56
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Joppan

Ja , tack lowe . fint!:)

2008-12-12 @ 22:01:12
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Cila

Vad fint Lovisa ritar host S

2009-07-17 @ 23:33:48
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0